• Jouke van Elst, Tevfik Ceyar en Coen Uyterwaal blijven de club trouw

Clubicoon Jouke van Elst heeft aangegeven zijn contract bij de A-selectie van Scherpenzeel te willen verlengen. De technische staf en de club zijn daar heel blij mee. “Helaas ben ik door blessure leed lang niet fit geweest” “Ik voel me steeds sterker worden en wil op deze manier niet stoppen” “Scherpenzeel is mijn club” Het is inderdaad twee jaar geleden dat Jouke geblesseerd raakte in het uitduel bij SDVB. Gelukkig gaat het nu heel goed en voelt hij zich steeds fitter worden. Hopelijk wordt hij fit en sterk genoeg om aan te haken. Een leven lang v.v. Scherpenzeel dat kunnen er maar weinig zeggen.

Ook Tevfik Ceyar is al 8 jaar actief bij de club. Hij maakte samen met Jouke de complete opmars vanaf de vierde klasse naar ons huidige niveau mee en hield zich meer dan staande. We zijn dan ook trots en blij dat hij bij de club blijft daar hij inmiddels niet weg te denken is. Na Jouke is ook hij een boegbeeld waar we veel aan te danken hebben en trots op zijn.

Zeker niet op de laatste plaatst zijn we ook verheugd dat Coen Uyterwaal zijn contract heeft verlengd. Coen tekent daarmee voor het 6e jaar op rij. Naast zijn persoonlijkheid en keepers kwaliteiten is Coen niet meer weg te denken bij onze blauwwitte helden. Actief als jeugd keeperstrainer en op veel sociale vlakken binnen de club is de Barnevelder er echt één van ons geworden. Mannen dank voor jullie loyaliteit en veel succes volgend seizoen.

Bestuur en TC v.v. Scherpenzeel